Äntligen hemma!

Hur mycket avskyr man inte program som slutar att fungera när man just är näääästan klar? Jag skrev nyss ett ganska långt inlägg om att det är så skönt att Johan är hemma igen och att jag är rätt utpumpad efter nästan en vecka med honom i Holland (fast med hjälp av barnens morfar här hemma, tack och lov). Och så slutade internet explorer plötsligt att funka... *suckar*

Den andra delen av inlägget handlade om att köpa hus. Jag blev ju rätt less när vi var tvugna att ge oss i en budgivning för ett tag sedan och inget som varit till salu sedan dess har riktigt stått sig mot det huset som var "vårt" men som vi inte fick... Men nu ska vi på en visning i eftermiddag igen och det känns lite spännande. Det är ett hus med många plus och några minus... och framför allt är ingen besiktning gjord ännu. Vi är inte intresserade av några stora renoveringar, så det känns ju lite avgörande hur det står till med allt viktigt och stort... Vi får se. :-)

Nu vågar jag inte skriva mer, för då kraschar väl allt igen... pyssel har jag inte haft tid med på ett tag, men kanske imorgon hoppas jag! Det kliar såklart i fingrarna... :-)


Kommentarer
Postat av: emelie

lycka till med husletandet. håller tummarana att det gick bra idag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback