Blandat pladder...

Tack för kommentarerna om min förra layout. Jag är fortfarande barnsligt förtjust i den själv... härlig känsla. :-) (Som i de fall den ens infinner sig från början oftast brukar kunna gå över efter några dagar, då jag börjar bli för självkritisk av någon anledning. Knäppt.)

Vi har tyvärr haft lite bakslag här när det gäller Alvas sömn. Bläää... :-( De senaste tre kvällarna har det fortfarande gått bra att få Alva att somna men varit betydligt värre när det kommit till att få henne att somna om igen när hon vaknat efter ca 1 timme. Hon har sovit dåligt större delen av nätterna sen också, trots att hon fått ligga brevid mig, så något verkar helt klart störa henne. Tänder, utvecklingsfas, magen...? Hoppas, hoppas, hoppas att det kan bli bättre igen snart. Speciellt som jag ska vara borta hela nästa helg. *hjälp*  Det är dags för ScrapEvent - roligt och spännande men också rätt nervöst när det gäller att vara hemifrån...

Igår köpte jag gardiner som jag är supernöjd med. Bilden är rätt kass, men ni ser ungefär i alla fall.

image324

Vi har fått rätt mycket gjort i helgen tycker jag: sått i nytt gräs i en stor rund fläck där de förra ägarna haft en pool, rensat bort en lite yttepyttedel av allt ogräs vi har på tomten, flugit drake, shoppat lite kläder (jag har köpt två par byxor på en vecka - det lär ju typ aldrig ha hänt förut eftersom jag bara brukar vara nöjd med ungefär var 1000:e par jag provar), byggt ihop skrivbord nr 2 till scraprummet (bilder kommer såsmåningom)... ja, det känns rätt ok. Fast egentligen finns det ju trettifem tusen saker till vi borde göra, men jag ska försöka att inte stressa upp mig över det. :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback