En till insikt...

Jag kom på en grej till som kommer att hända alldeles automagiskt när vi flyttat klart... vi kommer såklart att börja laga en massa roliga och spännande mat! Eller hur?

/Anna som just packat ned en massa spännande köksattiraljer, som visst inte alls behövs när man mest äter korv med bröd... =)

Måste gnälla lite också förresten - natten var BEDRÖVLIG! Alva vaknade säkert ungefär 2548 gånger och känslan när jag tittade på klockan efter ungefär tusen uppvaknanden och såg att den inte ens passerat midnatt var inte "oj vad det är skönt med natt" direkt... Sen fortsatte det sådär hela natten och jag har bara längtat efter morgonen... *snyft* Jag har ont i hela kroppen efter att ha legat obekvämt och jag känner mig verkligen snurrig och seg idag.

Så, åter till de spännande köksgrejorna. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback