Inte öroninflammation i alla fall

Det är väl bara något litet virus eller nå't... läkaren tittade i öronen och lyssnade på andningen och så var det klart på 2 minuter. (Vi får väl se vad vi drog på oss för andra läskiga sjukdomar under de 40 minuterna i väntrummet... *suck*) Det värsta var ändå läkarens "lilla gumman vad gör du här, det är inget att oroa sig för"-attityd. Jag vet att jag oroar mig onödigt mycket och att det inte finns något alls som tyder på att Alva är väldigt sjuk, men det blir liksom inte bättre av den där inställningen hos läkaren. Jaja, nu sover hon - supertrött efter att ha sovit så väldigt lite under det senaste dygnet - och jag hoppas verkligen att hon får sova en ordentlig stund nu och att hon vaknar glad!  

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Bra att ni fick träffa läkare! Hoppas hon mår bättre när hon sovit och att du får möjlighet att vila ikapp dig lite också. :-) Kram!

Postat av: Lina

bra att ni åkte till läkaren, jag gör gärna en extra koll, än en för lite.
Sjukvårdsupplysningen har fått mååååånga samtal från mig kan jag lova.
Hoppas att hon och även ni får sova ordentligt i natt!
kram

2007-05-08 @ 17:26:07
URL: http://ltannerfalk.blogg.se
Postat av: Laila

Man får oroa sig som mamma (ja även som pappa :-D!
Du har ingen du kan pratat med på BVC? Där fick jag en del stöd med mina alla frågor i början.

Sen måste jag bara beundra dig för alla LOs du gör. Kan du inte dela med dig av din inspiration....?

2007-05-08 @ 22:26:02
URL: http://tillklippt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback