Och så blev det vinter!!!

Ni anar inte vad skönt det är att jag inte är ensam om att irritera mig över folk som breder ut sig!!! =) Tack för era kommentarer, nu som alltid gör de mig så glad!

Idag blev det ju plötsligt vinter!!! Linus spärrade verkligen upp ögonen i morse när J sa "har du sett att det kommit massa snö?" för han var allt lite besviken i onsdags när det kom lite lite snö, som snabbt försvann ingen. Nu verkar det ju inte som att vi får behålla det här vita längre än tills imorgon eller på måndag, men ändå. Linus fick en stunds lycka idag i alla fall... =)

image580

Jag är fullkomligt slut efter en dag full med gäster, städning, matlagning och fikande... så nu ska jag sova! God natt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad härligt det ser ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback