Sömnrapport mm...

Natten till idag var den bästa på en hel vecka. Alva sov fortfarande oroligt. Hon vred och vände sig och gnällde till då och då, men hon vaknade inte och skrek helt otröstligt som hon gjort flera gånger per natt under en hel veckas tid, så det var en oooooerhörd förbättring ändå. Jag vågar inte riktigt tro på att det ska bli en ok natt igen, för hon är jättesnorig och hostade en del innan hon somnade, men det skulle verkligen behövas fler bra nätter för det räckte inte direkt med en hygglig natt för att ta igen all sömn vi förlorat.

Jag är sååå avundsjuk på alla som ska på
mässan i Göteborg i helgen! Det var väldigt nära att jag också hade bokat resan dit, men tyvärr så krockar det med andra äventyr och det blidde ingen mässa för min del den här gången. Men nästa gång.... *hoppas*

Jag skulle verkligen vilja scrappa nu, men är på tok för trött. Tror det blir till att säcka i soffan framför "Idol" istället... :) Kram på er!

Förresten - jag ska verkligen ändra utseendet på bloggen snart, bara jag kommer mig för. Är så trött på att det är så färgstarkt och konstigt...

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är sååå jobbigt när barnen är förkylda och sjuka med nattsömnen, man blir ju helt förstörd själv, en annan sover ju inte middag precis.
Höstkramen Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback