Kolmården del 1


Vi var ju på Kolmården i onsdags och det var sååå kul. Jag trodde att jag skulle visa en massa bilder nu, men jag hade visst inte redigerat så många som jag trodde så det blir bara två. Måste gå och sova och har inte tid att sitta och fixa nu. :) Önskar att jag inte behövde så mycket sömn, men tyvärr..

Hur som helst - elefanterna såg ju så roliga ut. De var glada över att just ha blivit utsläppta.



Och här är Linus i full fart med att sjunga Krokodilen i bilen tillsammans med Bamse och Lille Skutt. Han var verklien otroligt inne i det lilla framträdendet, längst framme vid scenen. Och att få krama dem var helt klart höjdpunkten på hela dagen. Alva vågade inte, men hon säger att hon ska göra det nästa gång. Det blir väl om ett år eller så, om hon har tur. ;-)



We went to a big Zoo this Wednesday and we had a great time! I thought that I had more photos to share, but I'll have to save them for later because I really need to go to bed now and these two were the only one in the right size. The elephants were happy because they had just been let out from their "house"... and Linus enjoyed singing together with a couple of his idols... from a Swedish cartoon. Huging them was THE best thing. Alva didn't want to do it, I think she was a little afraid of them, but now she says that she'll do it the next time. I guess that'll be next year, if she's lucky. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jättefina bilder! Så kul ni verkar ha haft. Lite nyfiken , ungefärvhur många bilder tar du när i gör en sån resa?

2008-08-09 @ 14:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback