Det är lite bättre idag...


Förkylningen verkar ha lugnat sig lite idag...!!! Hurra...!!!! Men jag har fortfarande en massa blåsor. Det är inte så illa att jag inte kan äta alls, men det mesta smakar konstigt och gör mer eller mindre ont att äta. Choklad har av någon anledning visat sig vara det allra värsta - det funkar inte alls. Men även om frukostmackorna skavde en del så fick jag i alla fall ned dem och det är nog bäst att passa på att vara glad över! :)

Alvas öron verkar också ha blivit bättre. Hon klagade över ont i öronen under några dagar nu i veckan och sov väldigt oroligt på nätterna, men det blev aldrig någon riktigt elak öroninflammation med skrik- och panikont. Hon var förvisso småstökig i natt också, men jag tycker ändå att det verkar som att det värsta passera. *håller tummarna*

Nu kommer Alva och visar stolt upp sina "älilala-offsar" med "ärttor" på. Vad det betyder? Fjärilstofsar med hjärtan på såklart... =)

Jag har faktiskt några julkort att blogga, men det får bli senare under dagen.


Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Skönt att du mår bättre!! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback