Badat idag...


Jag har doppat mig på riktigt i en sjö för första gången på... 3? år. Jag har blivit en sån himla badkruka och har haft så många olika bra ursäkter för att inte bada de senaste åren, så det var otroligt skönt att faktiskt lyckas med att hoppa i plurret idag. Det måste ju ha varit väääldigt varmt i vattnet... så det hade väl varit rätt bedrövligt om jag inte badat. =) Barnen är inte så väldigt vattenvana heller, men idag plaskade vi i alla fall runt ganska mycket och det var himla kul och mysigt. :)

Jag inser att det säkert är helt normalt med alla getingar. Det var bara en sån chock - från noll till MASSOR! Jag får väl se det positivt, för jag får ju många chanser att träna bort min getingskräck. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback