Det kanske inte...


...är influensa...? Jag har inte feber längre idag i alla fall, tack och lov. Båda barnen har dock haft över 38 till och från under dagen. Det är verkligen inte klokt. Alva fick feber i söndags, Linus i måndags, jag under natten mellan måndag och tisdag och J hade feber i morse. Han verkar tack och lov klara sig rätt bra ändå, för han var feberfri redan nu på kvällen och han har inte alls varit lika utslagen som jag var igår. Jag är fortfarande rätt yr och svag och hostig, men det är ändå extremt mycket bättre än igår. Ska gå och lägga mig alldeles straxt, och hoppas på en lugn natt trots de sjuka barnen.

Tack för alla krya på-kramar. De värmer! :)

Jag lär inte fortsätta ta ett foto per dag nu i mars, men det kanske blir en del självporträtt ändå, fast mer sporadiskt? Vi får se...

Här är i alla fall från den 1 mars, innan stora sjukstugan utbröt.
image773

Och så idag, 5:e mars. Det var så vackert väder ute och jag önskar så att jag hade orkat njuta av det. Men det kommer ju mer... våren närmar sig!

image774

Kommentarer
Postat av: Monica

Måtte ni snart bli friska och pigga och få njuta av härliga trädgården!

Postat av: Sandra

Usch, så jobbigt när hela familjen är sjuk! Här har vi också varit sjuka, jag har varit hemma sedan i måndags med feber, ont i huvud och hals, och nu allt mer snörvlig. Linn har också haft feber, men var på dagis en stund igår innan hon fick komma hem eftersom febern kommit tillbaka... Tur att maken kunnat vara hemma och ta hand om oss allihop innan, idag fick han dock jobba och Julia gå till dagis!
Krya på er!

2008-03-06 @ 09:22:58
URL: http://smamirakel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback