Snabb uppdatering...


...vi mår lite bättre. Alva har nästan varit frisk idag, men Linus hade fortfarande 38-39 graders feber. Jag fick springa upp till Alva 1000 gånger i natt - det är bara jag som duger och Johan får inte göra något, inte ens på dagtid av någon dum anledning - men sen fick jag en ordentlig sovmorgon tack och lov. Jag känner mig långt ifrån frisk - snorar och hostar och det river som sjutton att hosta. Men det är i alla fall bättre. Det går framåt. Snart är vi nog friska... :)

--------------------------------------------------------------------------

Just a quick update. We are feeling a little better. Alva was almost well today but Linus still has a fever. I am not completely healthy - coughing a lot... but at least it's better. I hope we'll be 100% ok soon! :)

Kommentarer
Postat av: jenny_li

skönt att höra att ni är på bättringsvägen. Vi for till läkare med våra idag, lillen hostar decilitervis med äckligheter så jag tänkte lunginflammation. Men närå. Bara virus, bara att vänta ut... Eländigt långvarigt bara - har ju varit hemma nästan hela veckan redan! Längtar VÅÅÅÅÅR när VAB-kvoten vanligen sjunker något... *suck* ;o)

Postat av: Ulrika

Skönt att höra att det går åt rätt håll! Hoppas att ni mår ännu lite bättre idag. *kram*

2008-03-08 @ 07:33:51
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/
Postat av: ethel

Låter inte vidare kul... Skönt att du kunde få sova en stund på morgonen iaf! Hoppas ni får bli friska snart. Kram /E

2008-03-08 @ 10:56:15
URL: http://ethelb.blogg.se
Postat av: Camilla

Krya på er!!Skönt det verkar lite bättre iallafall.Här har min lillskrutta hög feber med.

2008-03-08 @ 22:30:30
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Lisbet

Nu är jag ute på bloggrunda igen. Passar på innan skidskyttet börjar igen. Känner att jag behöver inspiration så jag tittar in på din sida för att fylla på inför veckan.

Hoppas ni snart är friska

Ha en skön vecka

2008-03-09 @ 12:29:44
URL: http://digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback