Söndagspladder...


Jag har varit dålig på att fota höstbilder, men den här är ganska fin tycker jag...



Och så vill jag visa den här bilden också, för så här ser Alva nämligen ut rätt ofta nuförtiden. Hon vill styra och ställa över et mesta här hemma och när hon inte får som hon vill blir hon så arg så arg... =) Men när hon gör den här minen har jag väldigt svårt att hålla mig för skratt...



Linus är sjuk med feber och förkylning och jag är toktrött efter att ha försökt hinna med flera veckors missade sysslor (pga att vi varit bortresta och haft så mycket för oss i några veckor nu) på en dag... jag hoppas att inte jag också ska bli sjuk. :(


Kommentarer
Postat av: myamia

ja den där minen var inte att leka med ;)

jättefint höstfoto. jag har varit ute och testat lite, men det känns aldrig som om jag får till det. hoppas att du får hålla dig frisk, kram mya

Postat av: Pernilla / pia74

Så där brukar min Alva också se ut - ofta! De har till och med likadana tröjor!

2008-10-20 @ 09:19:07
Postat av: ÅsaF

Mycket vackert foto på höstlöven!! Och fotot på Alva är ju sååå charmigt!! Precis sådana hon vill se om 15 år... :-) Hoppas du klarar dig från förkylning, det är verkligen tunga tider nu med allt som smittar runt. Kram från förkyld Åsa

2008-10-20 @ 11:21:25
URL: http://asaf.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Åh, så där ser vår lilla Ellie ut allt som oftast... Är de inte för underbara de små töserna?



Jättefint höstfoto!

2008-10-20 @ 20:59:46
Postat av: SannaF

Känner igen minen här hemmifrån med! ;) Det är verkligen svårt att hålla sig för skratt iblan!

SÖTNOS Alva!

2008-10-21 @ 19:51:24
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Linn

Haha, vad söt hon är när hon är tjurig! Tänk vad arg man borde bli om någon skrattar åt en när man är sur, haha!

2008-10-22 @ 19:20:08
URL: http://lajn.webblogg.se/
Postat av: MariaC

Underbart foto! Den där minen känner jag igen.

2008-10-22 @ 22:14:28
Postat av: ethel

Känner igen det där humöret... Skönt att det inte bara är vår 2-åring som kör den stilen! =)



Kram /E

2008-10-23 @ 13:23:02
URL: http://ethelscrappar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback