Blandat...


Jag har fått en award, tack snälla
DesignAnnique! Jag tycker att det är så svårt att skicka såna här vidare, så jag är lite feg och tilldelar den till alla...! Det finns så himla många bloggar som jag tycker mycket om att följa!

Jag har anmält mig till Art Journaling 102. Dina Wakely är en av mina stora idoler, så det här vill jag inte missa. :) Under den förra kursen, 101, körde jag lite fast när man skulle börja göra collage och klistra in bilder. Det kändes svårt och i kombination med tidsbrist så blev tröskeln lite för hög. Men jag hoppas att jag verkligen ska ta mig tid och experimentera hela kursen ut den här gången!

Härlig inspiration inför Alla Hjärtans Dag hittar man lite överallt nu och självklart även hos Purple Onion Designs.

Min layout "köra" hamnade på Catwalken hos Scrap In Style TV den här veckan! *glad*


Kommentarer
Postat av: Lilo

Den kursen såg spännande ut! Hur går det till? Verkar som om man kan lära sig mycket kul där...

Ha en trevlig Alla Hjärtans Dag!

Postat av: Jenny

Åh, jag älskar allt Dina gör... Vill också gå kurs, men... Jag och online-kurser - det funkar bara inte! Hoppas att kursen blir kul - får du några bra boktips (eller har några sen innan?) om ArtJournaling, så tipsa gärna! Jag har gjort en ArtJournal-bok, men den är fortfarande så tom så tom - inte en sida har jag gjort...

2009-02-20 @ 14:24:22
URL: http://himmelochord.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback