Glad påsk...!

Till sist somnade han. Killen som snart är 7 år. Det är galet hur fort tiden går! Jag kan i och för sig inte påstå att det känns som alldeles nyss. Det känns faktiskt som väldigt länge sedan... den där dagen då jag plötsligt blev mamma. Imorgon ska vi fira med paket, tårta och muffins med "frosting"... det blir nog full rulle.

Vi fick bara ett besök av påskkärringar idag. De som gjorde ett litet försök redan i tisdags fick gå härifrån tomhänta för så tidigt i veckan hade vi inte hunnit skaffa något påskgodis än. :) Men nu har vi en hel del kvar till oss själva eftersom det var så lite trafik till Blåkulla just förbi vårt hus. =)

Jag har i alla fall blivit bjuden på kaffe idag, av den allra sötaste lilla påskkärringen jag känner.




Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Så rart!! :) Glad påsk och trevligt födelsedagsfirande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback