Hemma igen...


Tusen tack för alla fina kommentarer om min målade layout! Jag är definitivt sugen på att plocka fram penslar och färg igen snarast! Överhuvudtaget är jag väldigt pysselsugen. Jag vet inte vart tiden tar vägen?

Jag vet i och för sig att vi kom hem idag, efter en intensiv och rolig helg på vift. Det har inte funnits någon tid till scrapping, men däremot har jag förstås samlat på mig ytterligare minnen och foton att scrappa framöver. Vi besökte Bjärehalvön och Torekov och det var kul att upptäcka nya delar av Sverige. Jag tror aldrig jag har varit i de trakterna förut.




Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är ju nästan mina hemtrakter, vi har sommarstuga på Bjäre :) Vilken härligt somrig bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback