Det gick bra...


...att komma hem med tåget. Jag tror att mitt tåg var typ det enda på hela Centralen som avgick hyggligt i tid. Det är väl schysst att jag rapporterar något positivt ibland också. Fast det var inte så positivt för alla andra tåg, förstås. ;-)

När jag kom hem hämtade jag först en jätteglad Alva som tyvärr förvandlades till en hysterisk Alva så fort vi klev ur bilen vid Linus skola. Hon ville inte gå och jag vägrade bära henne, så då fick det bli gallskrik runt hela skolbyggnaden. När vi kom till Linus fritids hade de nämligen redan stängt igen, så vi fick fortsätta runt huset till den andra avdelningen. En jätteomväg, som inte direkt blev skojigare med tanke på sällskapet jag hade.

Pust.

Men nu är det fredag och det känns otroligt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback