Tidig morgon...


Vi som tyckte det var skönt att kunna kolla på OS igår kväll utan att behöva känna den vanliga ångesten inför att kliva upp tidigt morgonen efter, fick inte alls någon sovmorgon. Vi blev väckta vid 5 av en stackars Linus som har världens nackspärr. Det är ju lite läskigt med barn som har svårt att böja huvudet, men han har ingen feber och även om det är besvärligare att röra huvudet upp och ned än åt sidorna så verkar det ändå vara just på ena sidan det gör ont. Stackarn... :( Just nu verkar han ha hittat en position som funkar i soffan, men det har varit väldigt ledset här hemma nu på morgonen.

Snön vräker ned och J ska ut och försöka skotta lite, så vi inte blir alldeles insnöade. Det spelar ingen roll att det är tjatigt. Jag måste bara säga det igen - den här vinterna är helt otrolig! Minus 14 grader och bara snö, snö och snö... Det känns bra att vi inte har några planer på att ge oss ut och åka bil nu i helgen...!

Jag måste passa på och tipsa om en utlottning hos Cocoa Daisy. Du kan vinna en supersöt t-shirt med Cocoa Daisy-tryck och förstås lite härliga scrapprylar! Kika in i
bloggen, för där får du se den ursnygga stämpeln som min DT-kollega Kim Watson designat speciellt för mars-kitet. Lämna en kommentar och gissa på någon produkt som du tror kan göra stämpeln sällskap i kitet. :) Kitet som för övrigt bör landa i min brevlåda vääääldigt snart...! *längtar och önskar att posten jobbade med utdelning även på lördagar*

Nu ska jag kolla hur det går med Linus och nackspärren...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback