Sport på sportlovet...


Det var premiär för Alva på skidor igår! Vi försökte sätta henne på pyttesmå slalomskidor för snart 2 år sedan, men det gick inte alls. Hon skrek som en galning och vägrade. Nu igår när Johan kom hem med nyinköpta längdskidor blev hon först helt stum och såg lätt panikslagen ut. Sen blev hon nyfiken och jag tror det faktum att hon fick använda sina vanliga skor istället för klumpiga, otäcka slalompjäxor gjorde stor skillnad. 

Efter lunch bar det ut i lilla spåret och himmel vad kul det var! Linus tyckte också att det var kalaskul och satte i väg i full fart..!












Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilka härliga bilder! Jag blir lite nostalgisk - jag var nog i deras ålder sist jag stod på ett par skidor :)

Postat av: Sue M

love the pics anna!!

2011-02-23 @ 10:12:38
URL: http://justperspective.blogspot.com
Postat av: Denise

what wonderful photos Anna! You have such lovely children. With another on the way!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback